DIY Easter Labels

image

Sla een voorraad choco-eitjes in en trek die matzes maar uit de voorraadkast, want het is bijna Pasen!  Ik ben dol op deze feestdagen, aangezien Pasen voor mij gelijk staat aan het voorjaar. Mijn favoriete seizoen! Ik kan echt intens genieten van de eerste zonnestralen, de vrolijk fluitende vogeltjes en de voorjaarsbloeiers die de grond uit schieten. Heer-lijk. Dit jaar vier ik Pasen voor het eerst in mijn eigen huis. Een goed excuus om het hele huis vol te gooien met paasdecoraties. Bij Dille en Kamille heb ik een aantal leuke paasspulletjes gekocht, waaronder witte labels in de vorm van een ei. Deze labels kan je direct in paastakken hangen, maar je kan er ook iets leuks mee maken. Ik koos voor het laatste en zie hier: DIY Easter Labels!

image

What you need
Witte labels (Dille en Kamille)
Washi tape (HEMA)
Zwarte fineliner
Schaar

What you do
Knip een stukje washi tape van ongeveer 2 cm. en knip dat stukje nog eens door de lengte door de helft, zodat je twee smalle reepjes tape hebt. Nu heb je twee oren voor het konijn, of twee vleugeltjes voor het keukentje. Plak de reepjes tape op het label. Knip voor het neusje of het snaveltje een klein driehoekje uit de tape. Teken daarna met de fineliner de rest van het konijntje of kuikentje en klaar zijn je labels!

Deze DIY is super easy en zo gedaan! De easter labels zijn leuk als decoratie of als name tags voor op de paastafel.

image

Vrolijk Pasen! 🙂

Geef een reactie

