Vaderdag DIY

image Afgelopen week vroeg mijn zusje: “Wat gaan we doen met Vaderdag? Dat is komend weekend toch?” “Komend weekend? Hoe kom je daarbij? Dat is dat weekend daarop hoor.”, antwoordde ik. En in die veronderstelling ging de week voorbij. Tot gisteravond. Ik kwam erachter dat het aanstaande zondag al de 21e is, en dat is dus Vaderdag… Paniek pleh pleh, want wat moeten we nog zo snel kopen? Mijn vader heeft nooit cadeau-ideeën, behalve duur speelgoed als fotocamera’s enzo. Voor de rest heeft hij alles al en om nou ieder jaar chocolade te geven… Nah, dat is ook niet leuk. Maaaaar we zijn toch op een origineel cadeautje gekomen: een weckpot met de favoriete snack van je pa. Hoe leuk is dat?! En je maakt het deels zelf, wat je weer terugbrengt op de basisschool (remember de zelfgemaakte stropdassen van papier?). Daarnaast is het super simpel. Wat wil je nog meer? image Benodigdheden: – weckpot (bv. HEMA) – favoriete snoep/snack van je pa (die van mij houd van nootjes) – letterstempels (te koop bij een crea winkel) – cadeautags (bv. HEMA) – lint Werkwijze: Gooi de snoep/snack in de weckpot, totdat de pot lekker vol zit. Stempel een cadeautag met een leuke tekst (Ik heb ‘Nuts about you’). Ik had ooit een keer snorrenstempels gekocht bij de Flying Tiger en die vond ik wel lekker toepasselijk voor Vaderdag. Bevestig de tag aan de pot. Bindt een lint aan de bovenkant van de weckpot. En klaar is Kees! Of Trudie. Of Hans Klok. image Très simple maar toch origineel. Wedden dat je pa blij is met een gepersonaliseerde snackpot helemaal voor hem alleen? 😁 image Fijne Vaderdag!

3 gedachtes over “Vaderdag DIY

Geef een reactie

