Dagelijkse dingetjes

2015-02-04 06

Long time no blog! Maar daar heb ik ook een goede reden voor, want ik moest de deadline van m’n scriptie halen (die vervolgens afgekeurd is), ik heb weer een eigen huis (daarover ooit meer), ik moet wéér aan m’n scriptie werken (zucht), ik werk drie dagen in de week bij Nelson en daar ben ik ook nog steeds blogger voor. Drukdrukdruk dus. Maar goed, dit vind ik leuker dan hele dagen niets doen. Dus ik mag eigenlijk niet klagen. Vanwege de drukte en omdat ik als een ongeleid projectiel door het leven ga, vliegen de dagen voorbij. Ik probeer al wat meer in het ‘nu’ te leven (zweef teef term), maar het enige wat mijn hersenen doen is: ‘JE MOET DIT NOG DOEN. JE MOET DAT NOG DOEN. WERK AAN JE SCRIPTIE. CONCENTREER JE DAAROP. NEE NIET DENKEN AAN DE INRICHTING VAN JE HUIS, DAT KOMT ZO. NU AAN JE SCRIPTIE. HÉ ER ZIT EEN VOGELTJE BUITEN WAT LEUK’.  Zo gaat het ongeveer de hele dag door en voor ik het weet is het weer avond.

Om wat meer stil te staan bij de dagelijkse dingetjes, doe ik mee met een heuse Instagram challenge. M’n eerste challenge ever. Spannuuuund. Normaal gesproken vond ik dat soort dingen bullshit, maar ik hoop hiermee wat bewuster door het leven te gaan. De challenge is bedacht door Liliane van Your Daily Intake. Ik volgde haar al wat langer vanwege haar vrolijke blog en idem Instagram-account. Maar wat houdt die challenge in? Nou, dat zal ik je kort even uitleggen:

Voor elke dag van de maand moet je een foto op Instagram plaatsen met het thema van die dag met de hashtag #yourdailyphoto. Voor april was het bijvoorbeeld 1. hahaha (omdat het 1 april was), 2. geel, 3. ei, enzovoorts. Hieronder kan je zien welke thema’s Liliane voor de maand mei heeft bedacht.

ydp_mei

Ik ga proberen deze challenge te volbrengen. Je kan mijn Instagram-account vinden onder de naam ‘lindseyvleeuwen’. Ik ben benieuwd of dit gaat werken tegen de dagelijkse sleur! Doe je ook mee?

 

4 gedachtes over “Dagelijkse dingetjes

  1. Volgens mij werkt jouw hoofd een beetje als mijn hoofd haha. Leuk beschreven 😉

    En nog leuker dat je mee gaat doen en de challenge hier noemt 😀 thanks!
    De challenge zorgt er bij mij in ieder geval voor dat ik wat meer om me heen kijk, dat wil er weleens bij inschieten als ik het druk heb 😉

    Ben benieuwd naar je foto’s!

  2. Pingback: Recap #YourDailyPhoto | It's Lizzy

Geef een reactie

