Sugar Galaxy

Ruim drie maanden geleden plaatste ik een outfit post met een sweater van We Are Hairy People (lees ‘m hieeerr). Die sweater had ik toen samen met een shirt besteld en ik had beloofd dat ik daarover nog zou bloggen. Bij deze dus.

Het shirt wilde ik al zó lang, zeker al meer dan een jaar. Het spreekt dan voor zich dat ik er heel erg blij mee ben. Do you like it?

DSC_0069 (2)

 

DSC_0058 (2)

 

Shirt – We Are Hairy People // Short – Primark // Desert Boots- Clarks // Ketting – River Island

DSC_0076

DSC_0053 (2)

DSC_0072

PS: Op de site van We Are Hairy People is het sinds kort mogelijk om zelf je kleding te ontwerpen. Kies een leuk printje, zoek je favo kledingstuk uit en de lady’s van WAHP flansen het voor je in elkaar. Kijk voor meer info op: http://www.wearehairypeople.co.uk/collections/make-your-own

2 gedachtes over “Sugar Galaxy

Geef een reactie

