You’re gonna hear me ROARRRRR

Unicat 3 - kopie

Afgelopen zaterdag had ik een verkleedfeestje. Je moest als niet-bestaande superheld komen. Ik ging als Unicat: een mix tussen een kat en een eenhoorn. De hoorn ontbreekt en ik lijk inderdaad meer op een kat dan op een eenhoorn. Maar naarmate de avond vorderde groeide er een hoorn op m’n hoofd. Hier heb ik helaas geen bewijsmateriaal van, dus we moeten het maar met deze pre-party foto’s doen. Oja, mijn kat wilde dolgraag op de foto met haar grote voorbeeld Unicat.

Unicat 8 - kopie

Unicat 4Unicat 13 - kopie

Een gedachte over “You’re gonna hear me ROARRRRR

Geef een reactie

