DIY: Pimp my shirt

DSC_0370

Shirt- DIY // Vest- New Look // Short- Primark // Schoenen- Jeffrey Campbell

Ik had ooit een wit shirt en een lap stof gekocht, met het idee om iets op het witte shirt te naaien. Vervolgens heeft het meer dan een half jaar in m’n kast gelegen. Ik was inspiratieloos en vergat het gewoon steeds. Totdat ik van de week een hele week helemaal niets te doen had. Ze zeggen dat je van verveling creatief wordt, en zie hier het resultaat!

DSC_0367

Na een spoedcursus  ‘Hoe werkt de naaimachine’, ging ik aan de slag. Triangel uitgeknipt, de lelijke randjes naar binnen gevouwen en vast gestickt, en daarna de triangel met de hand op het shirt genaaid. Ik had eerlijk gezegd geen idee wat ik aan het doen was, maar het resultaat is nog best netjes geworden! YEAH.

Geef een reactie

