I’ll take you to the candy shop

Gewoon wat baksels die ik de afgelopen maanden heb gemaakt. Niet dat ik een pro ben of zo; verre van zelfs! Maar ik vind het leuk om het af en toe te doen. En vind het nog leuker om het op te eten.

Britain cupcakes

Vlinder koekjes

Bonbons

Pedobear cakejes

4 gedachtes over “I’ll take you to the candy shop

  1. Waaaaah, je Britain cupcakes zijn egt supercute, liz! heb je misschien n goed recept voor me om ook zoiets te maken? K zou graag met me huisgenote samen n keertje bakken of is t egt heel moeilijk ofzo? xx madelon

    • Thank youu! ๐Ÿ™‚ De cakejes zijn gewoon uit zo’n pak voor cupcake mix. De versiering is wel wat meer werk haha. Ik had witte rolfondant en rode + blauwe marsepein. Als je thuis koekjesvormpjes hebt, kan je heel makkelijk die rondjes, sterretjes en hartjes uitsteken uit het marsepein. Die engelse vlag was wel wat meer werk! Ik had ’n plaatje gezocht om te zien hoe die vlag er nou precies uit ziet, en daarna heel de tijd stukjes marsepein gesneden. Kwam op gegeven moment m’n neus uit :p Maar als je een keertje niets te doen hebt met je huisgenote dan is het wel leuk om te doen!

      • Ok, dat klinkt idd niet al te moeilijk! Engelse vlag zou ik ook egt effe op moeten zoeken, en ik woon in London! kun je na gaan! Leuk idee voor n koude winter zondagmiddag als we geen zin hebben om naar buiten te gaan. Ik print je beschrijving op mn werk even uit en ik laat t weten als het gelukt is. Thanks!

Geef een reactie

