Nieuwe EP The Pretty Reckless

Echte die hard fans wisten het misschien allang, maar The Pretty Reckless hebben een nieuwe EP uitgebracht, namelijk ‘Hit Me Like A Man’. De rockband, met actress turned singer Taylor Momsen,  hebben na hun succesvolle nieuwe album ‘Light Me Up’ een tijdje niets nieuws meer uitgebracht. Maar daar is nu dus verandering in gekomen!

‘Hit Me Like A Man’ bestaat uit ‘Hit Me Like A Man’, ‘Under The Water’, ‘Cold Blooded’ en de life versies van ‘Make Me Wanna Die’ en ‘Since You’re  Gone’. Er staan maar liefst drie nieuwe songs op. Nieuwsgierig geworden naar de nieuwe songs? Klik dan snel op de onderstaande links.

http://www.youtube.com/watch?v=ogDnZFbkBxY&feature=related

Hit Me Like A Man

http://www.youtube.com/watch?v=X4ilqqy8uFY&feature=related

Cold Blooded

http://www.youtube.com/watch?v=F3crQNx3ob8&feature=related

Under The Water

The Pretty Reckless hebben zich vastgehouden aan hun eigen grungy stijl.  De songs klinken, vergeleken met hun vorige album, wat ‘volwassener’. Dat is ook wel logisch, aangezien Taylor Momsen nog maar 17 jaar oud was toen ze ‘Light Me Up’ schreef.

Ben je enthousiast geworden? Je kan de nieuwe EP ‘Hit Me Like A Man’ downloaden bij iTunes. Er gaan geruchten over een nieuw album, maar wanneer deze uitgebracht gaat worden is een raadsel. To be continued. 

Geef een reactie

